torsdag 30 juli 2009

wiho lite härligt

tjena (:
igår så var jag med jessica, vi bestämde oss att åka ut till utsund, där var min bror och adam och några mer. dom åkte vattenskoter och efter ett tag så frågade jag bror om vi kunde få åka med honom, så vi satte på oss flytvästarna skakis som vi var. satte oss på skotern och fort som fan iväg, lite vi höll i oss. men efter en stunds åktur i vilda jäkla svängar och fort fart så började jag tappa greppet så jag skulle ta nya tag om micke , så gör han precis en vild sväng så både jag och jessica flyger åt helvete :D hahahha, nästan det som var roligast av allt. lite adrenalinkick man fick, hiho. så jävla kul alltså, detta blir kanske imorgon med om det blir fint väder (y) hoppas verkligen på det. efter det så åkte vi till jessica sen åkte vi med hennes pappa till västerås, letade efter mobil till jessica men nej det fanns inte ;o så vi gjorde massa annat, åt på donken och annat roligt. kom hem vid 8-9 tiden och då bestämde vi oss för att leta efter tält och sätta upp, vi letade och letade och till slut hittade vi så vi satte upp det och hämtade grejer hos mig. vid 11 tiden var vi väl klara, åt kvällsis hos jessica sen blev det massa mys med kortspel osv i tältet, massa pratande :D sen vaknade vi 10 imorse och bara tv hela dagen, wildfire, sjunde himlen, michael jacksson konsert, tsunami film. ja sen åkte vi på träning :D på söndag har vi match (y)


pusss&pill :*

1 kommentar: