fredag 31 juli 2009

sämst väder?

ursäkta men vad är det för fel på sveriges väder? :o imorse var det hur fint som helst, även om jag somnade runt fem imorse så vaknade jag vid elvatiden igen för att kolla på wildfire och äta lite frukost! sen blev det att åka ut till jessica, jag såg att molnen började komma och sen när jag kom dit blev det bara mer o mer, vi åkte ut till utsund och där var det rätt skapligt. micke o adam var där med skotrarna så vi tänkte åka men det blev sämre så vi åkte hemåt igen! då bestämde jag och jessica oss för att gå på bio, den där som har premiär, sommaren med göran (y) tyckte det var en riktig toppenfilm, så den är värd att se igen. hihi! var där med jessica, josefine och julia:) det var trevligt. sen blev det hem och spela kort med mamma, brorsan&hans tjej. nu sitter jag här och gör ingenting, imorgon, eller exakt om 5 minuter fyller min älskade bror micke år:) hoppas du får en bra dag och att du får det du önskar dig. jag älskar dig!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar