tisdag 28 juli 2009

ojdå lite jobbigt

hiho, idag har jag då inte varit slö.. eller jo lite, somnade halv 5 imorse och vaknade vid 12 trorja. sedan blev det äta lite och åka ut till jessica, vi pratade lite. sedan skulle jessica och josefine laga mat och det första jessica gör är att skära sig i fingret så jag fick ta över :D haha! sedan åkte jag hem och åt sen kom jessica till mig, vi åkte till klockarvallen och låg på en bänk och myste hihi.. sen hade vi träning, stenhård jävla träning. men så jävla skönt att springa av sig, efteråt känner man sig så ... jag finner inte ord för det :D imorgon bitti har jag bestämt mig för att om det är bra väder gå ut med naiomi vid 8-9 tiden på morgonen på en lååååångpromenad. för jag är ensam hemma så måste väl ta mig an att gå ut med vovven:) sen blir det nog att umgås med jessica :*
imorgon börjar de förresten :( sticker mig i fingret och kollar värdena..... hoppas de går bra nu!!


you can't play on broken strings

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar