söndag 14 juni 2009

vafaaaaaan , skitväder

vart fan är sommaren? jag hatar svensk sommar. fyfan, ska bli så jävla skönt att först åka till danmark i en vecka och spela fotboll och sen första veckan efter sommarlovet åka till turkiet! igår pratade jag o mamma o pappa, vi kanske ska åka till skara och hjälpa syster när hon ska flytta dit. då ska jag o johan kanske med så ska vi sova över i gbg en natt och gå på liseberg, skulle va kul så vi får väl hoppas på det då!:)
ska snart åka till johan tror jag, vi ska väl bara ta det lugnt och se på film eller något med tanke på vädret. nu har det vräkt ner i 3 jävla dygn i sträck och just nu vräker det fan inte lite, det blir ju snart översvämning eller vad tror ni? :o

imorgon börjar jag sommarjobba, kanske inte bästa stället men jag tjänar ju rejält med pengar på bara 14 dagar.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar