lördag 13 juni 2009

sommarlov?

hej, har inte hunnit skriva så mycket för det har varit fullt upp igår oså:)
studenlekarna i torsdags var riktigt roliga, alla var ju fulla och glada. det blev inte att åka och titta på dragkamp utan jag åkte hem för att ta det lugnt, sedan blev det att vara med johan på kvällen, det var mysigt som vanligt. sedan i fredags blev det att åka och köpa blommor osv till kusin, henis och johan:) åkte till å-dal och kollade när alla sötisar där åkte iväg med traktor&vagn, sedan blev det att åka till skolan och se när henis åkte iväg och det blev även sista gången på 10 dagar man såg han, han fick iaf en ros och sedan blev det att vänta på studenterna:) johans skylt var ju sötast:* hihi. när han kom ut fick han en nalle och en ros och sen åkte jag hem till kusin där vi firade hennes examen. på kvällen blev det att åka till emilia och vara med deras klass, sen kom massa andra 92or också så det blev riktigt skoj:) även om det blev blött så kunde inte kvällen varit bättre, tack allihopa :D<3

sov hos älskling inatt, vi somnade inte förrän halv 4 och sedan var vi i sängen till 16.20 idag :) hihi. slött, men skönt! du är den bästa johan, jag lämnar dig inte. det är bara mina ord som är sanna, det finns ingen som du<3

nu ska jag se på film och ta det lugnt, mysa i älsklings tröja:)
man kan inte tro att det är sommarlov, skitväder ;s har regnat 29 timmar i sträck nu.
på måndag börjar sommarjobbet, värt om detta väder fortsätter. man får ju pengar(y)

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar