måndag 15 juni 2009

du har förändrat mig

hejsan. idag var det första dagen på mitt sommarjobb, det gick hur fort som helst. lite skumt folk träffade jag allt, men jag hade roligt och trevligt var det ju ändå:) hoppas alla andra dagar går exakt lika fort som idag. sedan kom min älskling och hämtade mig, så åkte vi hem till mig och hade det mysigt. tittade på lite allt möjligt roligt:) sen kom jp och då åkte johan och jag och jp åkte till fotbollsträningen, tyvärr var ju planerna så blöta så vi gick ut och sprang. var så jävla skönt att springa av sig, nu blir det nog att börja med den vändan då och då:) iaf liknande vända!
nu ska jag duscha, sen titta klart på detta mystiska program om objektumsexualitet ;s folk som är kära, förälskade och gifta med ett föremål ;o aja... finns ju allt i denna sjuka värld. sen kanske johan kommer igen en stund!(:
jag vet inte hur jag ska förklara i ord vad du betyder för mig, allt du gör betyder så fruktansvärt mycket. du har förändrat mig som person, jag har blivit en bättre person! jag är glad exakt hela tiden och ingenting kan få mig att bli sur på dig, du är så annorlunda, du är så bra. jag kan inte vara sur på dig, jag tycker så otroligt mycket om dig johan. det finns ingen om du, du&jag för all framtid. vi har det så bra tillsammans älskade du:)
pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar