lördag 20 juni 2009

sol?


tjena, nu sitter jag här och har precis gjort i ordning sallad. väntar på att den grillade kycklingfilén ska bli klar så man kan få lite mat i sig:) mumsigt. vaknade vid 12 tiden hos johan, men vi låg kvar till runt halv 2 ändå. sen åkte jag hem och åt lite med massa folk här hemma, fixade tårta och åt det och nu sitter jag här. johan ska ut och festa & jag ska inte göra någonting, titta på någon film eller på tv och tröka, äta något gott:)
igår på dagen firade vi midsommar här hemma med hela släkten, sen åkte vi hem till honom och grillade osv och sen blev vi ensamma i huset så vi tittade på tv/film och gick ut och gick en sväng, sen blev det skräckis och båda somnade halvt :p
imorgon har jag maaaaatch (y) vi måste hålla det tjejer.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar