torsdag 18 juni 2009

myggbett

hejsan, skrev inte något igår. för det hade jag inte tid med! jag jobbade till 4 sedan åkte jag hem och åt lite pizza för mina föräldrar är så snälla, sen åkte jag till johan, vi såg en sjuk film sen gick vi ut och gick i bengtsbo, ja en timme ungefär:) ett litet äventyr med massa prat och skratt oså! hihi. sen gick vi hem till han och mös lite till.
idag började jag 7 och jobbade till ungefär halv 4, johan kom och hämtade mig så åkte vi hem till mig och sedan har jag tränat. det är bäst med fotboll (y) och cupen ska bli så förbannat kul. fyyyfan vad jag längtar, fast vill inte ifrån johan :(( vi har iaf fått reda på att vi ska i våran grupp möta 3 norska och 1 svenskt lag, sen om vi går vidare blir det lag från usa, ryssland osv.. :) ska bli spännande.

imorgon är det midsommarafton, kommer förmodligen inte hinna skriva något. men ska väl upp runt 10, tänkte dammsuga av lite i huset och hjälpa mamma. duscha&fixa mig, sen runt 12 kommer johan hit och då ska vi även gå och hämta filippa:) sen kommer allt folk runt halv 1-1 , vi blir runt 20-25 st och äter och har trevligt. sen efter 4 ungefär så åker jag och johan hem till han, vi tänkte väl grilla lite med några där. sen blir det att bara ta det lugnt, blir att sova över där och vi ska se på skräckisfilm :D

nu ska jag se på tv, hadebra!
men måste bara säga, jag har nog 10 myggbett. igen :o detta år har jag nog haft minst 50 myggbett... så kliande och irriterande :p


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar