måndag 22 juni 2009

jag tröstar mig själv med att det inte kan bli sämre..

hejsan, igår hade vi match mot serieledarna. först spelade vi med 4 backar, 5 mittfält och 1 uppåt. det gick bra, första halvlek slutade med 2-1 till bullermyren, jag gjorde mååålet :D sedan andra halvlek spelade vi 4 backar, 4 mittfält och 2 uppåt som vi alltid gjort och vi tappade somfan, slutade 7-1 :s men vi tar dem nästa gång, det hade vi kunnat även igår tjejer! efter matchen så åt jag osv, solade ju även igår, fint väder var det:) sedan på kvällen var jag med johan!
idag har jag jobbat igen, tiden går rätt fort. har bara 9 dagar kvar:) nu ska jag snart ut till landet, helenas mamma. helena har fyllt 23 så vi ska dit och fira henne:) grattis! sen ska jag vara med henis, ÄNTLIGEN är du hemma igen. sen kanske det blir att träffaa johan en stund ikväll också, vi får la se. imorgon blir det jobb igen, sen har vi träning för på onsdag har vi match i ludvika!

jag förstår inte att allting kan vara så jobbigt, det tar så hårt på mig det gör så fruktansvärt ont. jag känner mig dum och har dåligt samvete för allting som händer runtomkring! för det första, varför skulle detta börja som det började? för det andra, varför tar jag inte mina chanser? för det tredje, hur kan jag vara så dum som jag är? :( jag hoppas allt bara blir bra snart. det finns bara några få personer som står mig så nära! ni betyder så otroligt mycket jp, henis, johan & tobias.
men ingenting kan bli sämre nu, tror jag faktiskt inte :((


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar