tisdag 16 juni 2009

jadu.. går framåt

tiden går framåt, dagarna går framåt, sakta men säkert. andra dagen på jobbet är klar, nu borde tiden rinna lite fortare! fram till cupen i danmark som är den 6-11 juli :) ska bli så kul, men kommer sakna min johan. kommer säkert gå så himla segt där bara för jag måste vara utan han :(
idag kom han till mig på lunchen, vi gick en promenad och så:) sen kom han och hämtade mig och så var vi hos mig tills min träning började. du är min, och jag tycker om dig så fruktansvärt mycket. du betyder mest för mig, lämna mig aldrig (L)(L) du är den enda som finns i mina tankar och du är det bästa som hänt mig, jag skojar inte.. har aldrig känt denna känsla, sån otrolig känsla med värme, kärlek och trivsel. finns ingen bättre känsla än den här:) alla borde ha en pojkvän som dig. men jag har turen att få den bääästa!


nu blir det väl att svälta lite till, papsen skulle laga lite mat tror jag :$$

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar