tisdag 30 juni 2009

(:

hejsan. idag har jag jobbat och nu har jag endast 3 dagar kvar, känns hur bra som helst. har även varit i lillsjön med jessica då vi träffade henis, ivan och jesper. och vi umgicks med emilia och hanna där :D sedan träning (y)
på måndag sticker laget till danmark på cup, det ska bli super (y) jag längtar som en tok, kommer sakna min johan sjukt mycket men lite saknad skadar inte för då blir allt så toppen när jag kommer hem? (a) vi har en månad den 7 på tisdag när jag är iväg :( kommer inte uppdatera min blogg från måndag-lördag, menmen. på lördag har jag nog en hel del att skriva så!:D ska börja packa lite smått imorgon, har börja lagt ner allt i tvätten och mamma har varit och växlat pengar åt mig:)


nu ska jag se på tv o sen sova, imorgon är ännu en jobbdag.

pusss&pill :*

1 kommentar: