måndag 29 juni 2009

wiho (y)

hejsan. helgen har varit bra, i lördags solade jag hemma lite i poolen sedan åkte jag med jessica till utsund, där var också johanna e, evve och mathilda :) vi solade lite sen åkte jag hem och åt, skrev till jessica att vi skulle ta en trip till lillsjön med henis, ivan och joel. och så blev det:) vi var där ett bra tag och sedan åkte vi hem och jag och jessica gick till pizzerian, då kom erika och vi satt och hade bra trevligt och skaffade nya kontakter :D haha. sen gick jag hem och sov typ! söndagen blev till att sola och bada i poolen på madrass, så himla skönt att man kan få slappna av bara:) sen ringde berit och frågade om jag ville va med på deras match, så jag och jessica va med på den. det var inte så kul men ändå skönt att spela fotboll, spelade hela matchen som forward :p aja lite motion skadar inte!:D efter det åkte jag och johan till lillsjön och tog det lugnt och myste lite. sen åkte jag hem och sov!
idag jobbade jag igen, jag förstår inte hur fel det är på mig :(( vill inte va sjuk!
fick sluta vid 2 och ändå skrevs det som 8 timmar :D skapligt skönt. åkte med johan till lillsjön och solade, det var hur mysigt som helst! han låg och killade mig med grässtrån :D haha. nyss fick jag reda på en söt sak men den håller jag och johan för oss själva;)

nu ska jag se på tv sen sova, så man orkar upp till ännu en jobbdag imorgon. tur att det bara är 4 dagar kvar:D

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar