fredag 3 juli 2009

sista dagen :D

hejsan. igår hade jag träning och det var skönt och efteråt spelade jag, henis, david, hanna o jp lite fotboll på klockis. sedan blev det hem och duscha osv!
idag var sista dagen på jobbet, det känns så himla skönt men det har inte alls varit så tråkigt/jobbigt som jag trodde det skulle vara. fick jättebra omdöme också, det känns hur bra som helst :D bjöd på tårta och alla tyckte det var jättegott. hihi
nu vet jag inte vad jag ska göra, med tanke på att jag kanske ska bort imorgon och blir upptagen nästan hela söndagen så måste jag packa till danmark, och jovisst har jag börjat med det. men jag känner att jag ska ha med mig så sjukt mycket att jag inte kommer orka bära :)) haha! men vi får se hur det blir med den saken, det skulle ju iaf vara fint väder när vi är där men man vet ju aldrig.


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar