torsdag 21 maj 2009

vissa dagar är bättre än andra.

hejsan! har precis kommit hem från mora, det slutade 2-2 i matchen och jag gjorde mål:) hihi. bra spelat alla! har duschat och sitter i morgonrock, ska väl klä på mig för sen ska jag och jp och kanske jessica ner på holmen med henis o några! får väl se om det blir kul:)

allting var bra, det var verkligen bra! och det vet både du och jag, men du har förändrats så sjukt mycket på senaste dagarna. om du vill veta mer om det så får du prata med mig, det är så förbannat jobbigt.. för det är inte bara jag som märker skillnaden på personer efter dethär! hur kunde du bara ändra dig på några timmar? du ger inte tiden en chans, du bara ger upp. förstår inte hur du tänker, förstår inte hur du försöker behandla mig. allting bara gick till botten så fort! :((

tack henis för att du finns
du är bäst (L)

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar