lördag 23 maj 2009

high on life

hejsan! igår var nog den mest läskiga dagen någonsin, jag har aldrig varit så rädd så förstår om ni var/är rädda :o alltså mitt hjärta slog tusen slag i minuten och jag skakade i hela kroppen och höll på att börja gråta! usch... ni får inte åka dit igen. jag kommer vara dörädd! det är en sak som man inte tror kan hända på riktigt. som bara finns med i skräckfilmer och liknande, usch!! :((
iaf så var jag med jp igår, vi var ner på stan och solade:) jag köpte en finfin tröja och så gick vi runt och tittade lite överallt:) sen cyklade vi hem och sen kom hon hem till mig efter någon timme igen:) så åkte vi till mattewiklund, där var henis,jesper,kågas o alla. det var väl rätt trevligt:) sen stack kågas,henis o jesper o victor iväg så då åkte jag o jp hem till mig och så åkte vi till shell och köpte chips och myste lite:) sen ringde jesper o så åkte vi till henis, och där var det allt det hemska hände. men det behöver jag inte skriva här ,det är hemskt mycket... osv! tack jp och alla andra som gjorde min dag.

johanna persson du är underbart bäst :)

idag har jag inte gjort något speciellt, tagit hand om filippa lite osv. ska ta det lugnt, kanske åker till henis o jesper o dom ett tag men jag är så tung i huvudet känns som man börjar bli sjuk ;s det får jag inte bli. är mkt i skolan och vill kunna spela fotboll:) imorgon har vi match på klockarvallen 17.00 mot falu bs . be there :)
pusss&pill :*

2 kommentarer:

  1. Men va du med? :o Men nu får du skriva ett inlägg och berätta vad som hände!

    SvaraRadera
  2. Men va du med? :o Men nu får du skriva ett inlägg och berätta vad som hände

    SvaraRadera