onsdag 20 maj 2009

how did we let the fire die?

nya bikinin och klänningen
hejsan! idag var en lugn dag, tränade ju igår och det gick bra. jag och jp bestämde oss för att faktikst träna med killarna idag, så det gjorde vi. vi gick ner till klockan 6, då var henis och några där för dom hade tränat småttingarna. så dom började skjuta lite, jag och jp gick på toa ett antal gånger innan träningen började. lite nervösa kanske. haha! men sen satte vi igång, det gick väl bra. vi var med på en övning av två, medans dom körde den andra stod vi och passade osv. sen körde vi match resten, typ 1 timme och lite till. men det var rätt kul ändå:) det kommer göras om kan jag lova (y) tack henis för att du drack upp min vattenflaska och för att du och jp gjorde mig glada idag! lite bus och skratt, taaack<3

imorgon har vi match i mora, blir att lägga sig i tid så man orkar upp.
ska kanske träffa jesper en stund innan han sticker hem till norberg ikväll:)

ha en bra kväll.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar