lördag 2 maj 2009

soligt och fint

hejhej:) vaknade skaplig tid, åt frukost på altan och lade mig sedan och solade. så mysig känsla att äta på altan:) sedan fick jag ett sms från penilla att jag skulle komma hem till henne och sola, så jag stack till henne. vi pratade, solade och åt glass:) mysigt! hihi. sen åkte jag hem och solade lite, busade med hundarna och grillade lite korv med familjen. efter maten fick jag smälta maten med att sola lite till:) haha. var så jävla skönt väder idag ju, känns som riktig sommarvärme. hjälpte mamma lite i trädgården, tog bort stora stubben vi haft på gården. rensade vid blommorna osv:) duschade och tog det lugnt, sedan blev det tid till att grilla igen då. tiden går så fort när man har kul och solar och sånt.. gött det är med helg alltså ;)
har faktiskt gjort min filmanalys till svenskan nu, skrev den för hand och den blev på nästan 8 hela A4 sidor :o så får se hur lång den blir på datan. känns skönt att ha gjort den iaf, vet inte alls om det är rätt och riktigt. men man får väl hoppas! imorgon ska jag också plugga lite hade jag tänkt, hade tänkt göra idrotten lite:) ska vara barnvakt imorgon också. tråkigt nog att tiden går fort och att man har så mycket att göra, men hoppas bara jag hinner allt till betygen sätts:)


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar