fredag 1 maj 2009

är det här allt du önskar?

skolan tar kål på mig, jag orkar inte mera.. får bara mer och mer att göra! dom två veckorna som kommer nu blir riktiga jävla pluggveckor :( känns förjävligt. fotbollen och skolan är liksom det enda som blir just nu! träning tre dagar i veckan, match en dag i veckan och om 2 veckor har jag 2 matcher på en vecka... sen resten måste gå till att plugga så jag klarar skolan nu! känns asjobbigt.
har inte skrivit på en vecka nästan, men jag har pluggat och spelat fotboll.. och idag hade vi första seriematchen och det gick väl bra, vi förlorade dock med 2-1 när det var 3 min kvar av matchen. surt :( men det sägs att det blir lättare motstånd sen, så vi får väl hoppas på det så det går bra för oss i serien, bra att vi möter hårda motstånd tills cupen:) hihi. längtar till cupen (Y)
när jag kom hem från matchen var jag helt slut, jag var så trött sen igår och hade huvudvärk och mådde allmänt dåligt. har ju varit så sjukt varmt idag, så jag lade mig på en handduk på altan och solade. och somnade! det var väldigt skönt. blir samma imorgon, sola på altan om det är fint väder. ska väl hjälpa mamma att kratta och sånt också:)
igår var det valborg och helvete vad vi hade kul i krylbo, tjejerna i klassen o några till sen var fredrik där. det var så himla kul att träffa alla och samlas och prata, avslöja hemligheter och snacka skit och ha det allmänt mysigt och roligt:D jag tycker så mycket om er alla som var där! ni gjorde min kväll<3>grattis :*


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar