lördag 9 maj 2009

oj :$


hejsan, var ett tag sen jag skrev.. det är så mycket bara, i måndags hade jag fotbollsträning sen pluggade jag. i tisdags var det fotboll och plugg, i onsdags pluggade jag, i torsdags fotboll och plugg.
det är bara massa plugg just nu, har ingen fritid alls och det känns helt förjävligt. fast nu har jag gjort klart både engelskan, bransch och produkten, har kommit en bit på administrationen, tänkte börja imorgon med turism (y) hoppas jag håller det jag skrivit nu, det är behövligt med tanke på allt annat som kommer nästa vecka och förmodligen veckan därpå.
veckan har varit skit på många sätt, speciellt efter i tisdags :'( allting måste bli bra, jag mår dåligt, känner mig både äcklig och jag skäms så fruktansvärt mycket.. vet inte vart jag ska ta vägen, kan börja gråta bara jag tänker på det och det går inte att släppa tankarna om det heller! fyfan.. känns så värdelöst. vill bara kunna ångra allting, jag vill kunna bli bra.. :'(
ibland känns allting bara riktigt... meningslöst, finns inte ord för det!

igår(fredag) för, ungefär 45 minuter sedan.. vi hade endast en lektion, dans på morgonen. efter det åkte jag ut till jessica, hon skrev lite på administrationen och sen bestämde vi oss för att åka och sola, efter att vi hade solat så stack vi hem till mig och där lagade vi kycklingbitar och pommes, sedan hade vi tråkigt ett bra jävla tag och spelade musik osv. sen stack vi till henne och började fixa iordning oss för att kila ner på stan och äta pizza. på pizzerian blev vi kvar kan man säga, till klockan 11. då kom virrande johnny så vi gick runt med han och martin, sen letade vi på erik och han bara virrade runt ännu mer! haha. vi hade kul ett jävla bra tag, sen kom crille och jesper och sen drog typ jag och jessica hem, skjutsade hem henne och kul att man har lyse mitt i natten och inte ser någonting!!!
jaja, nu ska jag lägga mig för imorgon ska jag och jessica till borlänge med hennes familj, sen ska vi sola:)


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar