söndag 10 maj 2009

I come to the top then I fall down

var i borlänge igår med jessica och hennes familj, dum som man är så glömde man bankomatkortet hemma. så hittade jag sån himla fin avslutningsklänning så ringde jag till mamma och tänkte säga åt henne att sätta in pengar, men vadå? kortet låg ju fortfarande hemma. men snällaste mamman har man, imorse när jag vaknade vid halv 11 så sa hon att vi skulle åka till borlänge och köpa klänningen:) tack så mycket älskade mamma<3 vi gick in på dollarstore också, sen åt vi på donken:) hihi.
när jag kom hem så satte jag mig och läste lite i turismboken eftersom vi har prov imorgon, men inte fan var det kul. så stack mamma iväg med hundarna och spårade, men stefan, helena och micke var hos oss så jag var ju inte ensam iaf:) sen gick jag och mötte therese och filippa:) hihi. min busunge är hon (k)
sen har jag kollat på OC, första säsongen. ååh älska! bästa är det. fast har inte tittat på hela ska nog göra det innan jag somnar:) har sovmorgon imorgon så kan vara uppe lite längre idag, somnar ändå inte förrän sent. har fått så svårt att sova nu för tiden:(
ska plugga lite på turismen innan jag somnar också, tittar på wipeout just nu. imorgon blir det fotbollsträning och plugg. ha en bra kväll alla sötisar!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar