torsdag 14 maj 2009

i dont know what you want me to say

igår var en seg jävla dag, först hade vi gympa och vi gick först med stavar 1,5 km. sen jogga/powerwalka vi i 1,5km. efter det var det bara slänga i sig lite mat sen ut på skolgården och kolla på uppvärmningen till skoljoggen, 8km. ja det var man ju toppsugen på (y) menmen, började gå med emma och johanna. men efter ett tag ville jag framåt så jag började jogga lite och kom till slut framåt till några, gick där, sen kom angelica och vi gick resten av vägen snabbt som tusan:) skönt var det! kom precis i mål efter 57 minuter, då började haglet. tur man kan ha:) henis och victor var ju inte dryga dom heller:) nejnej. men sen så kom jag hem, fick i mig en liten matbit iaf. sedan bestämde jag och jessica oss för att cykla ner till avestavallen och se fotboll, så det blev väl en cykeltur på 3 km där också:) ja för mycket motion skadar inte.
idag på gympan så var det ju så att vi skulle gå 3-4 km då. jaja, det var ju inte skadligt.. trodde jag, mina benhinnor höll på att gå sönder helt och hållet ;o men sen när vi väl kom fram till skolan igen var det så skönt.. så träning nu på kvällen, gick ju toppen :(( fyfan.. jag orkar inte med all skit mera. känns helt värdelöst. orkar inte vakna, orkar inte skolan, orkar ingenting :((


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar