fredag 15 maj 2009

hejsvejs

hej alla söta.
idag var det en lugn dag i skolan, dansen gick väl okej med tanke på mina benhinnor. smörjer och smörjer men inte blir det bättre, kanske för att jag kombinerar det med träning ? ;$$ men det är ett måste, det får mig att komma bort från alla onda tankar.

vi slutade två och då kom jag hem och såg att jag fått feriejobb, hah ta er att jag tänker ta den skiten. jag är hellre utan pengar, fixar det på ett bättre sätt.

jag har fått en ny favoritlåt, jag tröttar aldrig :D flipsyde-fell in love , tycker den är värd att lyssna på.
har tänkt ett tag på att fixa en ny header, är inte speciellt duktig men ska ta mig tid till det snart hade jag tänkt. vi får se hur det kommer gå, när jag väl får tid :o är överstressad.

ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, kanske blir att umgås med jessica men imorgon har vi match så blir inte så sent ikväll. match i slätta imorgon, vi tar dem:)

varför börjar man färga håret? det blir en jävla drog, man måste fortsätta eftersom man får utväxt och skit. nu måste det ske igen ;o jag måste färga .. eller iaf slinga sedan använda lite silverschampo!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar