tisdag 12 maj 2009

don't tell me if im dying..

tjena. igår på träningen spelade vi mot killarna sista halvtimmen:) vi förlorade dock med 4-0 men det gick ju bra ändå och vi får revansch snart hörni, var inte allt för glada;) sen efter träningen stannade jag, henborg och lantz kvar och sköt lite. henborg lovade nog lite för mycket och höll det inte :o haha. var rätt slut efter träningen så somnade skaplig tid!
idag ville jag inte vakna, var så jävla trött. gick upp och åkte till skolan, som tur hade vi kort dag idag (y) gjorde inte speciellt mycket. men jag gjorde min engelska presentation och fick vg:) känns jättebra faktiskt. har precis ätit och ska väl äta någon frukt eller så vid 6 eftersom vid kvart i 7 blir det träning:)
imorgon har vi först gympa och ska ut och springa ,sen skoljoggen. idioter, fyfan va slut man kommer vara när man kommer hem :(( kommer ju somna! jag som behöver plugga imorgon..

nu ska jag kanske träffa henborg en sväng och så ska jag fixa lite inför träningen.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar