söndag 24 maj 2009

ännu en dag med min jp :*

tjoho:) dagen började med att jag sov till runt 1-tiden. sedan blev det frukost och ta det lugnt, sen kom jp och jag tog mig en banan och sedan gick vi till samling:) jag fick spela anfall och det trodde jag ju inte så det blev en liten omställning men det gick väl fint:) missade öppet mål -.- men gjorde det väl så gott som dt gick, vi vann iaf matchen med 2-1 och alla spelade hur bra som helst:D efter det åkte jag och jp hem och åt sedan ner och spela fotboll med henis, willes o joel:) var där från halv 8 till runt 10 tiden:) trevlig kväll vill jag lova. tack jp och alla andra som gjorde min kväll:)

har precis duschat osånt, ska snart lägga mig och sussa hade jag tänkt. sovmorgon imorgon, skapligt skönt:) sen träning imorgon kväll, får se om jag hinner skriva ngt.

grr !

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar