söndag 26 april 2009

wiiihooo

igår kväll/inatt var sämst, sov inte speciellt mycket men när jag väl somnade så vaknade jag ju ändå rätt skaplig tid. vid 10, så jag åkte till therese en stund, åt nudlar och fikade lite. sen drog jag på samling och var inte alls sugen på att spela match, fyfan.. men matchen gick väl okej, ett gult kort och vinst med 9-0 , inte dåligt inte :) efter det pratade jag med jesper sen skjutsade jag hem jessica. åkte hem till therese igen och så tog jag hand om flippis :)
snart är det valborg, imorgon har min grupp presentation på turism och på onsdag har jag prov. på torsdag är det valborg och det blir med klassen!:) på fredag är det match och på lördag ska jag nog med therese, patrik och filippa till rättviks marknad, kanske träffar tobias där en sväng.


pussss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar