tisdag 26 maj 2009

fotboll, fotboll, fotboll..

helluu. igår var jag först i skolan sen hade jag träning, men jag och jp stack tidigare till träningen och väntade på henis o david(: sen tränade vi och sista halvtimmen spelade vi match mot pojkarna, riktig match men vi förlorade med 2-0 men inte fan är det mycket iaf :D hihi. var inte med hela, skyndade hem för att duscha osv.
sen var jag ute en sväng, kom in vid elva oså gick jag o la mig och såg på sex and the city sen scrubs. hihi:*


seg dag i skolan även fast vi bara går till halv 2, har ritat stjärnor på hela mina händer och lite på foten. haha^^ nu blir det att ta det lugnt osv kanske blir en rolig sak sen träning!(:

skitsnack, fram och tillbaka. överallt, förstår inte hur folk beter sig nu för tiden?!
någon som fattar vad det är nödvändigt för :o


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar