lördag 25 april 2009

skapligt skönt

hejsan . jag är på bra humör idag för det är så himla bra väder! har varit en del denna vecka så har inte haft tid att skriva. vi har ju en hel del i skolan och det lär man väl klara nu för det är inte långt kvar av ettan (y) så blire sommarlov, och känslan är ju påväg tack vare vädret. så sjukt fint väder idag, vaknade vid 11 och åkte till syster min. pappa&mamma var där och tapetserade osv, jag skulle ta hand om filippa. della var också där så vi tog hand om henne, sen fikade vi alla:) sen gick jag ut på en promenix så sötflippis kunde somna! och allt somnade hon, då gick vi hem igen och jag lade mig på en filt i gräset och somnade i solen (A) det var riktigt skönt. men sen vaknade jag av att ozzie stod ovanför mig med sitt stora ansikte och kunde inte somna om, så snart var det dags för mat men jag åt inget, man blir inte så hungrig när det är varmt ute. men huvudvärk hade jag, sprängande.. tog 2 tabletter, åkte till affärn och köpte en glass som jag kunde fika på medans dom andra fikade kakor:) sen gick vi hem och där var stefan och helena, solade hade dom gjort. nu sitter jag på altan och det luktar grillat, pappa står och grillar och snart är det mat. så himla gott:) imorgon har jag match, mot norrby. klockan 1400 på avestavallen! vi ska vinna tjejer(Y) ha't så kul.

knossan, haha(A) lyssnar på kung av sand och när jag var liten sjöng jag ej; kung av sand, utan ; knossan. hihi!


imorgon blir filippa 9 månader <3

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar