fredag 17 april 2009

så bra dag!:)

idag vaknade jag av att tobias ringde och väckte mig vid 11, han talade om att det var fint väder och vi pratade lite skit:) efter vi pratat klart gjort jag iordning en macka och tog ett glas med fruktsoppa och gick ut på altanen för att sola, hihi. mysigt vare!(y) skönt väder. efter ungefär två timmars musiklyssnande, smsande och halvt sovande gick jag in och tänkte ta mig en liten matbit innan jag skulle ut och springa och sedan gå till syster och hälsa på:) var där i ungefär en och en halv timme, och nu sitter jag här! ska duscha snart, sen mat och sen blir det väl lite dator innan jag ska sova, eftersom vi har samling vid 9 imorgon, och frukost får ätas senast klockan 08.00 , så man måste ju vara pigg(y) taggad till tusen. IMORGON KOMMER MIN ÄLSKADE PAPPA HEM!<3
bjuder på en bra jävla text
it's gonne be love, it's gonne be great
it's gonna be more then I can take
it's gonna be free, it's gonna be real
it's gonna change everything I feel

it's gonna be sad, it's gonna be true
it's gonna be me baby
it's gonna be you baby

it's gonna be.. it's gonna be love

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar