söndag 19 april 2009

lyckat.

hejsan. matchen idag var våran bästa match hittills, vi ledde hela första med 1-0 med mål av miccis(Y) sen fick dom en fin hörna som blåstes med vinden in i mål, fan för blåsten.... sen när det var 3 minuter kvar av matchen avgör dom med 1-2 :( surt. men med tanke på att dom är runt 20år så är vi riktigt jäkla bra i spelet alltså, speciellt idag! ett plus till en strålande målvakt:) efter matchen fick jag huvudvärk, så inåt helvete.. jag fick nya escada - ocean lounge av pappa när han kom hem från tjeckien idag:) också är det hans födelsedag, grattis bästa pappa (L) det var en del folk här idag som fikade och firade pappa, kände att jag blev allt mer hängig. åkte ner till avestavallen och tittade på lite fotboll med jessica, sedan drog jag hem och tog det lugnt. åt lite mat vid halv 8, sedan in på rummet. satt lite vid datorn, sen somnade jag vid 9 tiden. sovit tills nyss (00.00 ungefär) . skönt, men innan jag somnade var jag bara hängig. vaknade upp med feber, halsont och förkyld :( visste att det skulle bli något sånthär, så lyckat. verkligen, typiskt.
har inte en aning om vad jag ska göra imorgon, blir att vila förmodligen.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar