torsdag 16 april 2009

fryyyyyser ;o


fan vad jag blir sur, jag lovar mig själv varje dag att jag ska lägga ett inlägg men inte gör jag det heller. nej nu får det bli ändring! har så dåligt minne att jag inte kommer ihåg vad jag gjort om dagarna för att det blir så långt emellan varje inlägg. men i tisdags så var jag hos doktorn med min hand, ja och det slutade som det slutade. skena:( men den har inte använts nå mycket vill jag lova. stack på träning med jessica direkt efter doktorn, sen åkte vi och åt glass om jag inte minns helt fel (y) igår så tränade jag och sedan tog jag det bara lugnt, försökte plugga lite men det gick inte så bra, det är fan lov. hur kan man få läxor över lovet:( förnedrande bara att tänka på det. sen vid 8 tiden på kvällningen kom jag på att jag måste städa hela rummet för det såg ut som ett helvete ;o det tog upp till 4 timmar, satt lite vid datorn emellanåt och vid halv 12 blev jag klar:) kunde verkligen inte somna inatt, vet inte vad som var felet. var yr och mådde inte alls bra:( ställde klockan på halv 11, för vid 20 över 12 skulle bästaste tobias komma hit:) så jag pallrade mig upp och ordnade mig lite, tog med naiomi ut på en promenad (förresten så fyllde naiomi 1 år i tisdags ;> hihi) . sen mötte vi tobias:) vi gick hem till mig och satte på en film, blev en skräckis sen en sorglig! hihi. tack för en jävla bra dag, massa bra saker blev sagda, massa snack om allt och inget. du är bäst vännen (L) åker upp till falun snart om några dagar eller någon vecka hem till han :) (y) efter att han åkt hem så tog jag det lugnt, sen kom jessica hit. vi bestämde oss för att åka ut på en runda, så vi åkte ner mot stan och holmen. gick runt lite, det var öde! så jävla tråkigt, vi har lov. men det märks då verkligen inte. så kom hem för inte så lång stund sen, tog en macka och satte mig här:) är frussen och lite trött faktiskt. vi får se när det blir läggdags. imorgon blir det iaf att lägga sig rejält i tid, för på lördag har vi samling 09.00 på avestavallen, för match mot östansbo (2oåringarna) klockan 10.00 , då jävlar tar vi dem tjejer:D taggad till tusen, trots armen.

har inte träffat jesper sen i lördags ;o rekord?! pussälskling


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar