måndag 6 april 2009

fan, det kunde inte bli värre..


lördag hos evelinn var toppen:) hon fick ett armband och ett sött kort av mig, jessica och johanna e:) vi sjöng, pratade, skrattade och hade jävligt roligt. måste göras om :*
igår hade vi fotbollsmatch, det gick bra att stå i mål tills det var två minuter kvar av första halvlek, vi ledde med 1-0 men då vet jag inte vad som hände. kom in i närkamp med en i gustafs och slängde mig efter bollen, sen kommer jag inte ihåg hur jag landade men handleden gick ju sönder.. slutade på akuten i två timmar och röntgen osv, båtbensfraktur.. mjo känns ju lite värde, ska ändå träna lite på onsdag för vill verkligen vara med på matchen nästa måndag. äter smärtstillande osv, jag kunde fan inte sova inatt. det var en helvetes natt. men men :(
imorgon är vi lediga i skolan. hihihiih , sen är det bara onsdag.. då ska jag till sjukgymnasten på undersökning, sen ska jag till skolan och efter den dagen är slut så är det påsklov :D fast nu ska jag ta det lugnt, mår illa för jag har så ont i armen...




pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar