fredag 10 april 2009

segt men ändå kul



ja, fan vad dålig jag är på att blogga nu.. men det har varit lite mycket, jobbigt att skriva med armen också. igår var jag ju i västerås med älskling, evelina, jesper andersson, hampus:) det var trevligt, vi shoppade och jag köpte en skinnjacka och ett par solglajjor. hihi. sen gick jag och evelina på donken och åt gott, sedan gick vi runt i affärer igen. evelina shoppade somfan, hon som hade pengar! orättvist. och sedan gick pojkarna och åt på pizzeria så vi gick till dom och hade sällskap med dom, sedan gick vi och shoppade lite mera:) sen blev det donken och glass, hihi mumsigt. vi hade jävla kul iaf och vi gick och tog ut biobiljetterna till fast and furious, fjärde filmen:D så vid 9tiden började den. och fyfan va bra den var, bästa filmen jag sett på länge. tror fan det är bästa filmen av fast and furious filmerna (y) mysigt var det. sedan blev det poppa i bilen påvägen hem från västerås, sov i norberg osv:) pappa åkte till tjeckien idag, så när han kommer hem om en vecka får jag min nya escada parfym:D hiho. men nu ikväll ska nog helena och stefan äta här, så det blir bara att ta det lugnt.

tack för en bra enmånadsdag jesper<3


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar