lördag 4 april 2009

jahaja ..

då var det helg igen då, igår var jag med jessica på stan sen tränade vi:) skönt men kommer fan inte gå bra imorgon(söndag) på matchen.. sen åkte jag till jesper, men han var inte hemma för han hade projektarbete så umgicks med evelina, molly och jejje:) söta tjejer! vi var nere på byn sen stack vi till unkan(stavning?), där var det väl okej. men sen stack vi hem igen! sedan kom jesper och så gick vi och la oss. imorse tog jag bussen kvart i 11 för att åka och gå med jessica på stan, vi tog en fika och pratade massa. sen kom johanna också och gav oss sällskap:) trevligt trevligt. vi köpte present till evelinn som fyllde år igår, grattis :) och evelina fyllde också år, grattis :) nu är jag hemma, har ätit och så. så himla varmt ute ju. verkligen vårkänslor:) snart kommer sommaren!! ikväll ska jag till jessica och så ska vi fixa oss, sen sticker vi till evelinn på fest. 80-tal :D ska bli toppen (y)
imorgon har vi match. hihi det får gå som det går.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar