fredag 20 mars 2009

hihihi

hejhopp . slapp samhällsprovet idag :DD tack världens bästa samhällslärare olle. men veckorna går så himla fort, jag hinner knappt med ;o tyckte nyss det var måndag, men nu är det fredag och jag har tränat fotboll. igår moppade jag och jessica , äntligen har man fått tagit fram moppen då känner man att det är vår. ellerja, det är ju tomt med snö på vägarna. men snön i diket och överallt annars är ju kvar, men det är ju iaf uppåt 7-9 plusgrader om dagarna. jag skottade snö så mycket igår att jag har världens träningsvärk, fick väl lov annars hade jag inte fått fram moppen. men efter det åkte jag och jessica ner till åkes och åt en god jävla tunnbrödrulle :D det var värt efter allt slit. sen åkte jag med bussen till jesper på kvällen, vi kollade på film och mös lite, sen duschade jag sen sov vi. åsa skjutsade mig till skolan imorse:) som sagt har jag tränat idag, kom precis hem därifrån. hihi!(y) åkte moppe dit med jessica och hennes lillasyster josefine(: innan träningen var filippa här så jag busade med henne :D snart ska mamma hämta pappa och jag ska ner i duschen, sen ska vi äta. sen vid 9-10 kommer jesper och hämtar mig, så sover jag där inatt igen. har gjort det ända sen tisdags:) blir mys och äta gott. imorgon kommer jag nog hem rätt tidigt. hörs väl. hade fint,

förresten så har vi fotbollsmatch nästa söndag :D i ludvika, ska bli så jävla kul.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar