onsdag 18 mars 2009

helt sjukt ..

hur trött man får vara ;o jag sov iaf hos jesper inatt. mysigt vare! men så himla trött jag var imorse alltså, tog bussen till avesta och gick med en ungefär 7kg tung väska.. jag var näst intill död när jag kom till skolan. så jag bad pappa komma och hämta lite av sakerna i väskan. en trevlig jävla dag har det varit i skolan iaf, jag och jessica har flummat sönder:) skrattat åt allt och inget, troskanten (a) hahaha. sen skulle pappa fixa skjuts åt mig hem men det hade han inte gjort så jag fick gå hem, ja det var himla skönt väder iaf, så himla skönt! 5-6 plusgrader, gick med johanna och jennifer. hiih (: trevlig promenad vill jag lova, skrattade så mycket att jag faktiskt har huvudvärk nu. ska ta en ipren, duscha och äta sen kommer nog jesper och hämtar mig så åker jag och sover där inatt igen trorja (: provet idag gick väl faktiskt rätt bra med tanke på att när man slår ihop min och jessicas hjärnor så blir det kanske inte världens bästa kombination, och eftersom vi jobbade 2 och 2 med provet, så gick det hyffsat :D vi gissade rätt mycket men tror faktikst vi klarade det bra (y)

skippade träningen idag, känner att jag aldrig någonsin kommer bli helt frisk i halsen, öronen och näsan om jag inte tar det lugnt. men som sagt tog jag ju en promenad iaf.

haha ja justja, när jag kom hem så behövde jag verkligen gå på toa med tanke på hur mycket vi hade skrattat påvägen hem. så jag tog upp nyckeln ur fickan och försökte få in den i låset, så tappade jag den.. och ja den ramlade under trappen!!! jag stod där och funderade ett tag, det var en snöhög bredvid trappen med ungefär 1.62 m snö ( lika hög som mig ;)), så jag försökte putta tänka ut hur jag skulle göra, men tillslut blev det panik och jag bara slängde mig in under trappan, så till slut kom jag ju in iaf :D så typiskt..

på fredag har vi samhällsprov, ja ig på mig då.. det kommer inte gå bra alls, så himla mycket att lära sig på så kort tid. men men, sånt är livet. är riktigt trött på skolan!!

nu ska jag göra det som jag skrivit tidigare i detta inlägg (a) hadebra så hörs vi.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar