söndag 22 mars 2009

magsjuka :'(

hejsan.. i fredags sov jag hos jesper, vi åkte till fagersta med hans kompisar och sedan åkte vi till donken med hans lillasyster och hennes kompisar:) sen kollade vi på film och sov. på morgonen gick han och jobbade, så jag åkte hem en stund och frida var här och hälsade på. så jag och erika åkte ner och fikade med henne på stan:) sen kom johanna och ullis en stund också. trevligt!:D sen framåt kvällen tog jag bussen till jesper igen, vi kollade på tv och film . mysigt vare! idag åkte jag hem vid 1, så åt jag lite sen åkte jag ut till jessica. sen åkte vi ner på hockey, avesta-hedemora. jesper och hans kompisar var också med, sen så kände jag att jag mådde illa. och det kändes hela tiden som om jag skulle spy, så jag sa åt jessica att vi skulle gå på toa.. men vi hann aldrig dit, :$ :( usch har nog aldrig skämts så mycket. fyfan........ aja då stod det 0-3 till hedemora, men sen efter det så gjorde avesta 3 mål på typ tre minuter. och när det var ungefär 30sekunde kvar av matchen gjorde hedemora 3-4 .. så avesta förlorade tyvärr. då åkte jag och jessica hem till mig, så spydde jag ju mer så nu har mamma konstaterat att jag har magsjuka och det är det värsta jag vet:( fan..
aja, nu tittar jag på beck och ska slumra lite tror jag.

tack jesper, för att du finns. (L)

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar