söndag 15 mars 2009

bra, bättre, bäst

helgen har varit så bra. som ni redan läst gjorde jag och jesper en hel del i helgen:) igår gjorde vi inte så mycket ,tittade på melodifestivalen på kvällen sen tog vi bilen med jespers lillasyster evelina och deras kompis adrian, så drog vi till fagersta och handlade på macken:) sen åkte vi till nått hus och kollade lite på film sen stack vi hem. mysigt. idag var vi lite med sebastian , jespers kompis. sen åkte dom och spelade innebandymatch och jag tittade:) dom vann med 13-2. bra spelat. sen åkte vi hem och åt och sen skjutsade han hem mig och evelina följde med:)
trivs så bra, tycker om dig jesper <3

när jag kom hem gav jag hunden mat, lagade matdosa till mig själv och gjorde en rejäl sallad. nu blir det beck och sen sova:D ha det så bra.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar