måndag 16 mars 2009

trött och sliten

började med att jag vaknade, orkade inte ens tänka på att jag måste gå upp till skolan. mådde illa, hade ont i huvudet och var jättetrött. gick väl upp till slut, åt en macka och fixade mig. så gick jag ut med hunden och lämnade henne hos grannen. skoldagen var seg men gick ändå rätt fort, sen hade vi fotbollsträning. jag och jessica lekte med vattenpölar innan träningen så vi blev dygnsura, men sen efter träningen åkte vi hem till mig och gjorde pommes med kyckling nuggets. hihi det var smaskens. våran specialitet :D sen "pluggade" vi lite turism, det gick väl okej.. vi skrev ju några rader iaf, sen började vi babbla om annat. gick ut med hunden och jag böt piercing, så nu har hon min gamla :D imorgon ska vi plugga lite mera. tack för en bra dag älskling(L)
när jessica åkt hem, började jag städa.. eftersom mamma och pappa kommer hem snart, varit borta hela helgen. men jag känner mig så stressad, skolan, hemma och allt möjligt. har ont i magen och huvudet. iaf så hade ju inte hundarna fått sin medicin på hela helgen.. jag var ju inte hemma så klart inte sånt blir gjort!! har fixat till allt idag iaf och nu har jag städat av iaf i köket och hallen, så hoppas dom blir nöjda.. ser inte ut som skit iaf!


nej nu ska jag väl ta och fixa i ordning mig för sängen.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar