onsdag 11 mars 2009


hejsan(: jag börjar bli på bättre humör. min dåliga koncentrationsförmåga kanske har bättrats lite, igår var jag hos doktorn som plågade min höft totalt, men det kanske blir värt det i slutändan eftersom jag får ilägg nu. men min jävla hals, imorgon ska jag förmodligen till doktorn igen. så snart får dom avgöra om mina halsmandlar, hoppas dom tas bort! fyfan va skönt de skulle bli att aldrig mer ha ont i halsen. vi badade iaf idag på gympan, skönt var det verkligen. men drygt, blir samma imorgon också:) men jag orkar inte hp längre, jävla cplärare vi har. helt störda i huvudet! köpte iaf två par sommarskor idag, det vart värt. eftersom det var rea:) så nu bara väntar jag på att all snö ska försvinna, och att graderna ska stiga. lite skönt det skulle vara:)
idag efter att jag vart i skolan, köpt skor och ätit så kom hjärtat och hämtade mig och så åkte jag med han och hans kompis och kikade på hockey. kallt men bra match:) avesta vann mot uppsala med 6-1. nice:) sen skjutsade han hem mig, och iskallt var det. fyfan.... men nu tar det två långa dagar, innan jag får träffa honom igen. fredag ska jag träna, sen hämtar han mig så åker vi hem hit och fixar oss lite så sticker vi till syster:) mat och mys blir det där. så sover han här, på lördag ska vi fira wilma som fyller 10 sen åka till norberg och umgås med folk så sover jag över där och ser på hans match på söööndag:D ska bli så jävla bra helg.


min fina jesper <3

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar