måndag 16 februari 2009

idag gick jag på stan och fick ett par nya byxor eftersom dom förra gick sönder, så köpte jag ett linne också. skoldagen var kort och bra, började 10 slutade 2. åkte också ner och solade, sen var jag och mamma iväg och tittade på min kusins hund:) har matteprov på onsdag och det kommer gå åt helvete, men visst det har jag redan sagt åt matteläraren att han kan räkna med ett ig på mig:) imorgon blir det att tare lugnt;) nej nu ska jag duscha och lägga mig och mysa vid datorn & tvn!


dagens händelse. pappa åkte ner till stan för att hämta mig, men det tar ju sån tid innan han kommer. när han väl hämtat mig sa han; det här blev en dyr resa. jag; varför det? han; jag fick böter nyss för jag inte hade bälte på mig. HAHAHAH PAPPA (y) klantigt. det har stått i tidningarna om extra mycket poliskontroller för bälte osv denna vecka, men ändå så har han inte bälte. haha


nu närmar sig tjeckien, jag börjar snart packa. om mamma tvättar någongång.. för det kan inte jag göra!



pusssss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar