söndag 15 februari 2009

niiiiice

tjuhu alla glada! helgen har vart skön. i fredags åkte micke till thailand, tur för han att komma ifrån kylan iaf. själv får man va kvar och frysa! i lördags åkte jag och solade, sen åkte jag och tränade för att sedan gå ut på gården och åka tefat i backen med hundarna (a) haha. busade lite med dom också! sen blev det duscha och vänta på främmande. helena och stefan kom hem från thailand och dom var bruna och fina:( så orättvist, jättebruna var dom! idag har jag bara legat och tagit det lugnt, och skönt med sovmorgon imorgon:)

tur att man bara har veckan kvar i skolan, fast imorgon har vi turism test. orkar inte! på onsdag matteprov med skitolle, jag klarar inte av hans lektioner och förstår inte ett skit av vad han försöker lära mig ;s skulle behöva göra administrationstestet och anders jävla småföretagandeprov också!:( innan lovet, som börjar på fredag:D:D:D då sticker jag till tjeckien och holm o laki följer med tack och lov va kul det kommer bli:D


jag saknar faktikst redan min bror (L) men tror det kommer gå fort.
jag saknar fotbollen också! jättemycket. snart får jag mitt ilägg till skon, då får jag börja träna igen. hoppas det håller och jag kan vara med hela säsongen och verkligen längtar till att det blir cup i danmark i en vecka. ska bli så kul ;d
pussss & pill :*
skriv sms eller skriv på msn (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar