onsdag 18 februari 2009

närmar sig med stormsteg


köpte en fin tröja igår:) väldigt nöjd över köpet. som ni kanske märkt lägger jag inte upp bilder på saker jag köper, tycker det är onödigt och bara tar upp tid. dom som känner mig får ändå se sakerna! tränade igår, både hos syster sen fotboll lite. fick newbody saker att sälja, någon som är sugen på att köpa så är det bara säga till:) beställde fotbollsdress till laget, och snackade lite om cupen osv. hoppas verkligen jag kan spela i år, jag vill verkligen:( idag var det en lång och seg dag i skolan, fick vg på idrottsprovet och 3poäng ifrån vg på matteprovet. rätt nöjd ändå:) var och fira kusin alex nyss, graatulations! men mådde inge bra så vi åkte hem och nu ligger jag här för att snart se på tv och mysa.
imorgon ska jag till skolan, en långdag. men sista lektionen har vi projektarbete och min grupp ska ner på en intervju på stan så vi slutar runt halv 3 ändå:) då ska jag träna lite direkt hade jag tänkt, sen måste jag hem och packapacka. för det har jag inte tid med efter skolan på fredag eftersom jag åker till tjeckien klockan 18.00. 24 timmars bussresa, sitter fint fan:) kommer bli skönt att komma ifrån avesta en vecka! men holm&laki blir iaf med:) nice! det blir inget blogginlägg från mig förrän den 28, möjligtvis om jag orkar då. ska försöka hitta på lite annat skoj imorgon också:) om jag hinner det vill säga, men det hoppas jag verkligenverkligen:)
det har gått så fort, snart har hela ettan gått :o förstår inte. det går fortare och fortare ju äldre man blir, och inte har jag lärt mig mycket inte. känns helt tomt i huvudet, haha! nej nu ska jag titta på tv och prata med folk.


pusssss & pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar