torsdag 13 augusti 2009

(y)

tjenatjena. igår var jag och tittade på fotboll med jp, emma och hanna:) det gick bra för skogsbo dom vann med 3-1 och daaaavid gjorde ju två mål :o målgörarN! haha. sen åkte jag hem och packade för att åka till min syster och vara barnvakt imorse. åt där sen kollade jag på filmer till halv 2-2 inatt. vaknade vid klockan halv 10 imorse av att babyvakten började låta och filippa hade vaknat. kändes lite segt men gick upp och gav henne välling sen kom therese o patrik hem igen, så då åkte jag hem och åt frukost och tittade på wildfire sen åkte jag till jp :D vi spelade kort och gjorde mat, kungar vi är (y) nu är vi hemma hos mig, vi har vart på tempo och handlat godis o tuggummi och snart ska vi ner med david och ivan på k-vallen :) sen blir det kanske träning ikväll, beror på hur magen mår.....
tack för parfymen . <3

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar