onsdag 12 augusti 2009

nathaliiiie

hejsan. skrev inget igår, var helt upptagen. dagen började med att jag vaknade kvart i 1 tyvärr, missade wildfire. sedan var jag med jp och vi hade lite trevligt, åt och pratade. sen blev det träning! efter träningen åkte vi hem och duschade sen blev det till coop och köpa godis, och på vägen dit blev vi väldigt sugna på pizza så på hemvägen ringde vi till pizzerian och beställde med oss hem :DD haha! så vi kom hem, åt pizza och sen blev det lite data. sen tittade vi på grudge 3 och åt godis. vi somnade vid 3 snåret och vaknade vid halv 11 imorse, då blev det att fixa frulle och se på wildfire (y) sen slöade vi oss vid tvn och tittade på sjunde himlen också, sen blev det till vallen och titta på ivan o felix när dom sköt lite. sen åkte jp till doktorn och nu sitter jag och väntar på henne:) hehe igår fixade vi facebook till henne!
vi ska laga lite mat sen dra ner till vallen och se på killarnas match, med emma förmodligen:) sen blir det att leka lite till. inatt ska jag sova hos min syster för imorgon förmiddag måste jag vara barnvakt åt filippa! nej nu ska jag sluta skriva, hörs.
grattis säger jag till rasmus som kom med i landslaget för han är kingeN <3
grattis victor h igår och grattis robin h idag på eran 17års dag :)


nu är det bara 8 dagar kvar tills jag sticker till värmen och turkiet !!!!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar