måndag 17 augusti 2009

snartså!

helllu. inatt pratade jag med alex i telfon, och sam :D asroligt. ni är så trevliga!:*
sen imorse vaknade jag, men vafan de var ju inge wildfire?:o satt iaf och hade trevligt med alex på msn som gjorde min dag lite mer bra för jag var så himla trött imorse. nu ska jag äta lite sen måste jag och pappa eller mamma ner till banken och fixa pengar till torsdag! för då tar jag flyget till turkiet (y) ni får ha de så bra här hemma, jag ska ha det superbra där!!
jag kanske ska va med julia idag också, om vi hinner nu innan träningen:) sen får vi se om jag ska träna.. måste packa och tvätta lite!
på onsdag kommer äntligen jessica hem, då ska jag träffa henne och äta med henne på stan:) sen ska jag träffa några fler på kvällen och säga hejdå!


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar