söndag 16 augusti 2009

:D:D

hejsan, efter att vi tittat på matcherna som båda förlorades av våra lag så åkte vi hem åt varsitt håll. sedan åt jag mat med min kära familj och sen fick jag väldigt tråkigt så sökte kontakt på facebook och då skrev julia att hon ville va med mig :D vi bestämde oss för att åka till folk på avestavallen, där var rasmus kingen lindgren, johan lindgren, joel, rasmus strömberg, kurre och aram:D sen komma emmis och johanna förbi en sväng(y) sen stack dom så då hade jag och julia lite trevligt med pojkarna, sen efter typ en timme så skulle dom duscha osv, så vi väntade på dem och sen följde vi med dem på stan och sedan efter typ ytterligare en 20minuter så åkte vi hemåt:) alltså, tack.. jag behöver verkligen skratta och det fick ni mig att göra idag! hela dagen har varit superbra. tack<33
nu ska jag prata lite med bra folk, alex skulle nog ringa mig snart också:D

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar