torsdag 27 augusti 2009

hemmmmma, hem ljuva hem :)

har haft en underbar vecka i turkiet som vart allt från att bada, sola, äta gott, fått massa kallsupar med saltvatten och sen har jag ju umgåtts med alla snälla personer i barpersonalen:) hur bra som helst är dom! saknar dom redan. dom fick en att skratta hela kvällarna :D tack syster och patrik för att jag fick följa med och för all mat och dryck jag fick. har badat med delfiner också, helt underbart vilken skön känsla:) tror aldrig jag har mått så bra som då, man tänkte inte på annat än bara det och man var så glad:) bland det bästa jag gjort i hela mitt liv! nu när jag kommit hem och packat upp lite smått ser jag att jag faktikst använt nästan alla plagg! jag brukar alltid packa med mig för mycket.
kom hem till arlanda vid 9 tiden imorse, sjukt jobbig resa såhär mitt i natten. nu när man är hemma är man verkligen lättad! gjorde en henna tatuering nere vid foten typ, och brun har jag väl blivit. lite iaf :) kommer inte glömma denna vecka.

jp kanske kommer om ett tag, sen ska vi dra ner till fotbollsplanerna och spela lite innan träningen.

min bror har brutit benet, hoppas de blir bra snart :( tycker synd om dig<3

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar