torsdag 27 augusti 2009

eller inte..

hemmet var inte så "ljuvt".. jag har tränat idag, pratat med jp och umgåtts med henne lite. på söndag är det match mot slätta kl 17.00 på k-vallen, hoppas ni är där. ni ska se en seger till saif!:)
min brorsa mår väldigt dåligt, han ligger på falu lasarett nu och får blodförtunnande och smärtlindrande, jag vill bara att han ska komma hem så han kan fira min födelsedag med mig imorgon.. men som det ser ut nu så verkar det knappast så :'( så jag kommer väl få en ganska dålig födelsedag.. han har något som heter kompartment syndrom som gör att muskeln kan "dö" till slut om han inte får den hjälp han behöver, men jag behöver honom! och jag behöver honom så mycket mer än att han ska få lida för allt det här, han skriver hur dåligt han har det på sjukhuset och det gör mig ledsen.. snälla låt mig bara få va med han imorgon, jag behöver det annars kommer mitt humör inte vara på topp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar