torsdag 16 juli 2009

tjoooho

hejsan:) igår åkte jag och köpte mig ett par söta och sköna tofflor sen sov jag hos johan :) vi kollade på skansen osånt :D
imorse åkte jag hem och klippte gräset och hjälpte mina föräldrar hemma! micke låg på madrassen i poolen och stekte, pappa byggde på trappen och mamma målade fönster:) sen åkte jag och jessica och köpte lite gott för kvällen, då vi grillade kycklingfilé och gjorde pommes och vitlöksbröd till! sedan blev det lite grillade mashmallows och sen glass med kolasås och strössel :D då skrev henis och frågade om han kunde komma, så han och joel kom och spelade kort med oss. hihi (y) sen efter någon/några timmar (det går fort när man har roligt) så kom jesper, så vi fem gick ut och tog en kortkort promenix och babblade och kastade stenar. sedan åkte jessica hem till sig, jag hem till mig och dom hem till henis :) nu sitter jag här och kliar på ett myggbett jag fick idag, hatar dom... fy! imorgon ska jag va med henis iaf :) och filippa sover hos mig imorgon till fredag, blir att sova mycket inatt så man orkar vakna mitt på natten förmodligen av att hon är hungrig eller något liknande :D man kaan ju inte bli sur på ett barn som väcker en mitt på natten (a) hihi

tack för en underbart bra kväll .
pusss&pill :*

1 kommentar: