fredag 17 juli 2009

ingenting kan bli vad det var :((

så himla trött både fysiskt och psykiskt.. att en förändring i livet kan gå så fort?! jag förstår inte riktigt hur någonting kan förändras på en sekund. hur en underbar känsla kan förvandlas till ett rent helvete eller hur något så fint kan bli så förbannat äckligt så man bara vill spy på det? det finns så många frågor men var finns svaren? jag vill kunna ha det som jag vill.
filippa sover här inatt, hon sover.. just nu iaf! om ett tag vaknar hon väl och vill ha välling och då måste man trött som man är fixa det. men idag har jag inte gjort något speciellt iaf, tagit hand om filippa. varit ute på promenad och sånt:)
imorgon blir det att va med henis förmodar jag, hih(y)


nu ska jag hitta på något så jag blir pigg.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar